Neueste Einträge (9)
Gedenkkerze
Heidi
Entzündet am 06.03.2026
Arminla, i wünsch Dir dort wost bist, alles Gute zu Deim Burtsldoch! So wie i di kenn, machst heit a Fässla auf!!!
Gedenkkerze
Heidi
Entzündet am 02.01.2026
Hallo Arminla! Ma mags kaum glauben, aber heut is scho 1 Jahr her, wo Du nimmer bei uns bist. Aber wir denken an Dich!!!
😪💐🌸🌺
Gedenkkerze
Heidi
Entzündet am 03.10.2025
Arminla ich zünd da heit amol a Kerzla an!!!
Gedenkkerze
Heidi u.Alban
Entzündet am 23.09.2025
hallo Arminla! Mir sitzn grad so zam u.denken u. spreche
über Dich!
Dein Bruder Albi u.Heidi
Gedenkkerze
Heidi
Entzündet am 18.03.2025
Ach Arminla, vielvzu früh hast geh müssn u. Dei Mama u. Dei Papa wern gschaut hom,wiest Du plötzlich da gstanden bist! Richt ihna an scheeena Gruß von mir aus!!! U.wie beliebt dast worst, hat ma auf Deiner letzten Feier gsehn!!! Soooooo viel Leut! Was sagt uns des? DU warst a guter!!!
Weitere laden...